We use cookies to make your experience better. Read more
Hõbe 925 Ripats
Brand
Hilpharakas Saatmine ja Tagastus
Saatmine
Tellin kaubad SmartPOSTi pakiautomaati
SmartPOSTi pakiautomaati tellides lisandub hinnale kohaletoimetamise tasu 3 €. Juhul kui tellimuse maksumus ületab summat 99 €, kohaletoimetamise tasu ei lisandu.
Kauba kohalejõudmisest pakiautomaati teavitab Klienti SMS-teade, mis sisaldab ukse avamiseks unikaalset uksekoodi. Juhised koodi kasutamiseks ja pakilaeka avamiseks leiab pakiautomaadi puutetundliult ekraanilt.
Kauba kohalejõudmisest pakiautomaati teavitab Klienti SMS-teade, mis sisaldab ukse avamiseks unikaalset uksekoodi. Juhised koodi kasutamiseks ja pakilaeka avamiseks leiab pakiautomaadi puutetundliult ekraanilt.
Kasutan SmartKULLERi kullerteenust
Valides kauba kohaletoimetamiseks SmartKULLERi, lisandub tellimusele kohaletoimetamise tasu 4 €.
Kullerteenuse kasutajatele toimetatakse kaubad kohale otse tellimuses märgitud aadressile.
Kauba üleandmise täpse kellaaja lepib kuller Kliendiga enne kauba kohaletoimetamist telefoni teel kokku.
Tagastusõigus
E-poest ostetud kaubad saab soovi korral Kanelale tagastada 14 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
Kauba tagastamine
Kaupade tagastamiseks täida ära koos kaubaga saadud arve-saatelehel veerud „Tagastamine“, märkides ära tagastatavad tooted ja nende kogused. Täidetud dokument edasta koos tagastatava kaubaga Kanelale. Tagastamiseks kasuta arve tagaküljel olevat spetsiaalselt tagastussilti või taganemisavaldust, mille vormi leiad siit: taganemisavaldus
Kaup tagasta originaal-transpordipakendis ning kõik ühe tellimuse raames tagastatavad kaubad korraga. Tagastamisega seotud otsesed kulud kannab klient.
Tagastatav kaup (s.h tarvikud) peab olema kasutamata ja rikkumata. Kliendil on õigus kaubaga tutvuda viisil, nagu see on lubatud tavapäraselt poes ning klient vastutab kaubaga tutvumisel kauba väärtuse vähenemise eest, kui ta on kaupa kasutanud eeltoodust muul viisil. 14-päevane taganemisõigus ei kehti kaupadele, mida oma olemuse tõttu ei saa tagastada (nt ehted, sukad-sokid, kosmeetika, parfüümid, hügieenitooted) ja mis on tarnitud suletud pakendis, kuid mille pakend on kliendi poolt avatud. Samuti ei kehti 14-päevane taganemisõigus kaupadele, mis ei oleks peale pakendi avamist kõlblikud tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel ning mille pakendi mitte avamist või kauba mitte kasutamist ei ole müüjal võimalik tuvastada.
Kaup tagasta originaal-transpordipakendis ning kõik ühe tellimuse raames tagastatavad kaubad korraga. Tagastamisega seotud otsesed kulud kannab klient.
SmartPOSTi pakiautomaadist kätte saadud tooted võid tagastada pakiautomaadi kaudu.
SmartKULLERi teenuse kasutamisel võid tagastada kaubad kasutades SmartPOSTi pakiautomaati.
Tagastataved kaubad saata smartPOSTi Kristiine keskuse pakiautomaati.
Rikutud või kahjustanud tooteid tagastada ei ole võimalik.
Kõik ale tooted on tagastamisõiguseta.
Juhul, kui klient on tehingust taganenud, tagastab müüja kliendile ostusumma mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul taganemisavalduse jõudmisest müüjale.
Klienditeenindus
Küsimuste korral võta julgelt ühendust
Email: [email protected]/* */
Phone: +372 5231136
Telli mugavalt pakiautomaati või koju
Write Your Own Review
Seotud tooted
Check items to add to the cart or